10 september 2011

De 400 klicken

Upptäckte just det nya Blogger-gränssnittet och att man numera kan se lite olika statistik över besökare; antal sedan bloggens tillkomst eller under senaste veckan till exempel, geografisk spridning med mera. För en blogg som jag under alla år förmodat haft en blygsam besökssiffra, om ens någon siffra alls emellanåt (som ju vore logiskt med en så sporadisk uppdatering) är närmare fyra hundra besök under en månad en rätt så spektakulär siffra, tycker jag. Jag är imponerad av att så pass många hittar hit. Och nyfiken på hur det gick till. Hur hittade du hit? Skriv!

Senaste månaden

1 kommentar:

Johan sa...

Snubblade på dig första gången på Twitter och såg då även bloggen. Du är ett givet inslag i kanaliseringen av människor som hittar in på min skärm, och det är ingen gladare för än jag.