21 oktober 2008

Vill du bli min informant?

Den etnologiska kandidatuppsatsen som jag nu har börjat arbeta med handlar inte alldeles otippat om ljud. Ljud i människors vardag.

En kort lägesrapport: försöker formulera mig, vad det hela handlar om (även om det kanske blir något annat till slut, så kan och är det tillåtet att gå). Letar efter informanter, personer att intervjua. Kriterierna för val av informanter är 1. personer som har hörsel och 2. personer som vill bli intervjuade.

Hör av dig om du passar in!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ ELIN! Jag kan vara intervjuobjekt om du behöver mig men visst ville du helst ha okändingar? Hör av dig hursom om du vill fråga mig några frågor! Kram½

tfutfu sa...

Jag vill också! Det kanske inte går i och för sig, eftersom att jag inte bor i Sverige?