11 november 2009

Två år, drygt

Bloggen har fyllt två år och jag missade det. Jag som skulle ställa till med nånting för att fira. Vad hade jag inte kommit på, men nu gick det bara obemärkt förbi. Ja ja, grattis i alla fall. För den som hittar bloggen nu efter de två åren finns det rätt så mycket att läsa. För den som hängt med ett tag blir det fortsatt väntan på nya dröjande inlägg. Det är inte världens fart och fläkt här, jag vet det. Men ibland rasslar det till. Ofta mitt i natten eller när jag har nåt viktigt som måste göras.

Hur som helst. Hjärtligt välkomna, gamla och nya läsare!

Jag vill förresten påminna om min uppmaning att skriva om ljud & bostad (se inlägget den 24 september). Det ska bli en lista, ju!

2 kommentarer:

Unknown sa...

grattis till dig... och till mig som fått tillfälle att spetsa öronen lite mer i vardagen. tack för det elin.

kitchensinksounds[a]gmail.com sa...

bloggen tackar! vad roligt att du har spetsat öronen! fast jag tror att du hade ganska spetsiga öron redan före bloggens tid. du bidrog tidigt med ljudminnen från cykelturer på grusvägar, tack för det och andra bidrag!