25 januari 2008

Så gott som helg

Fredag alltså. Solen har skinit och jag har promenerat medan den gjorde det, mot Fruängen (och Systembolaget, bland annat). Det var svettigt och skönt, som det kan bli när man klär sig för vinter men det liknar vår. Att gå på bron över motorvägen är en svindlande upplevelse en fredageftermiddag.

När jag kom hem hade det kommit ett mail, där Musikvetenskapliga institutionen meddelade att det går bra att jag hoppar på kursen Experimentell musik och ljudkonst. Jag som tycker att jag redan har mycket plugg, men oj vad det ska bli spännande, och förhoppningsvis roligt!



Här kom ju faktiskt nåt att lyssna på, i alla fall.

4 kommentarer:

Anonym sa...

vilket massivt ljud!


m

kitchensinksounds[a]gmail.com sa...

ja, och yrsel.

Anonym sa...

aaaj, brus i öronen. undrar hur det skulle låta om fler cyklade istället? :-)kram /R

kitchensinksounds[a]gmail.com sa...

haha, ja tänk att stå på bron och se ner över en ström av cyklister som forsar fram i många filer. det skulle väl också låta, men nåt helt annat!